ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΟΔΥΣΣΕΙΕΣ»
Παρατηρώ – Ανακαλύπτω – Δημιουργώ (Ζωγραφική – γλυπτική – εγκαταστάσεις – δρώμενα)
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων, σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους Μ. Σταματοπούλου και Γ. Αναγνώστου, διοργανώνουν Εικαστική Έκθεση με έργα μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων, στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ιωαννιτών 8, 9, 10 Μαΐου 2017 με θέμα «ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΟΔΥΣΣΕΙΕΣ».
Συντονιστές της εκδήλωσης είναι οι καθηγήτριες Σ. Λογοθέτη (ΠΕ02) και Γ. Καρδάση (ΠΕ08)
Υπεύθυνοι για την παραγωγή εικαστικού έργου των μαθητών είναι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ08:
- Τάσιου Μαρία – Γυμνάσιο Σταυρακίου, 4ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων & 9ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων
- Πέννυ Νουτσοπούλου – 7ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων & 7ο ΓEΛ Ιωαννίνων
- Γεωργία Καρδάση – 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων
- Μπρούζου Μαρία – 1ο ΓΕΛ Ιωαννίνων
- Αλέξης Αναγνώστου – Γυμνάσιο Χρυσοβίτσας & Γυμνάσιο Πραμάντων και Α’ Λυκείου
- Γούση Δήμητρα – 10ο Γυμνάσιο ,Γ. Ελεούσας & Λύκειο Ελεούσας
- Γ. Ζωγάκης – Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής
- Γ. Μήτσης – 3ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων
- Ο. Σέλλιος – 5ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων
Οι μαθητές εμπνέονται από το γνωστό μυθολογικό έπος του Ομήρου, αλλά και την Ιθάκη του Καβάφη κι έτσι γίνονται οι σημερινοί οδυσσείς της αναζήτησης μέσα από τη δημιουργία εικαστικών έργων.
Στηριγμένοι στο διαχρονικό αφήγημα και στον αρχετυπικό χαρακτήρα του Οδυσσέα , καταγράφουν κι απεικονίζουν τις σύγχρονες ανθρώπινες «Οδύσσειες». Ο νόστος του Οδυσσέα, η επιστροφή, το ταξίδι, οι πόλεμοι, η σχέση του ανθρώπου με τους νόμους, με το θείο, είναι οι θεματικές γέφυρες με τη σημερινή εποχή. Η έκθεση αφηγείται τις περιπέτειες του δοκιμαζόμενου ανθρώπου, αλλά και την ανάγκη και περιέργεια να ανακαλύπτει νέους τόπους, όπου θα μπορεί να ζήσει και να δημιουργήσει τη δικιά του Ιθάκη.
Εικονίζονται ανθρώπινες ιστορίες ,θεοί και τέρατα, αλλά και ήρωες, η πάλη με τα στοιχεία της φύσης, ο έρωτας, ο θάνατος.
Φωτογραφίες της έκθεσης μπορείτε να δείτε σε παλαιότερο άρθρο της Ιστοσελίδας μας.
Για να κατεβάσετε την πρόσκληση πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο