Χωρίς εικόνα

Αποσπάσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. για το διδακτικό έτος 2011-2012 και Ειδικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2011-2012

24 Αυγούστου 2011 Δημήτρης Σκούρτης 0

Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των αποσπάσεων Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. σε Σ.ΜΕ.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. κατά το σχολικό […]

Χωρίς εικόνα
Χωρίς εικόνα

Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για υποβολή δήλωσης για απόσπαση στα πειραματικά σχολεία για το σχολικό έτος 2011-2012.

19 Αυγούστου 2011 Κωνσταντίνος Κύρκος 0

Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της κάλυψης αναγκών σε κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα πειραματικά σχολεία της χώρας κατά την έννοια […]

Χωρίς εικόνα

Αιτήσεις διορισμού εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

18 Αυγούστου 2011 Δημήτρης Σκούρτης 0

Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, καλούνται να υποβάλουν αιτήσεις διορισμού με τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε οποιαδήποτε Διεύθυνση ή Γραφείο […]

Χωρίς εικόνα

Τοποθέτηση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Διεύθυνσης Δ.Ε. Ν. Ιωαννίνων

17 Αυγούστου 2011 Κωνσταντίνος Κύρκος 0

Ανακοινώθηκαν οι τοποθετήσεις των Διευθυντών Σχ. Μονάδων του Νομού Ιωαννίνων. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τη σχετική Απόφαση Απόφαση – Τοποθετηση Διευθυντων […]

Χωρίς εικόνα

Υποβολή ενστάσεων κατά των πινάκων ειδικών κατηγοριών της Β/θμιας Εκπ/σης

16 Αυγούστου 2011 Κωνσταντίνος Κύρκος 0

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων, βάσει της ανωτέρω σχετικής εγκυκλίου, καταρτίστηκαν οι προσωρινοί πίνακες σχολικού έτους 2011-2012 των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 […]

Χωρίς εικόνα

Λειτουργικά κενά Μουσικού Σχολείου Ιωαννίνων για αποσπάσεις διδακτικού προσωπικού έτους 2011-2012

12 Αυγούστου 2011 Κωνσταντίνος Κύρκος 0

Σε απάντηση του παραπάνω σχετικού εγγράφου σας: σας ενημερώνουμε ότι στο Νομό μας δε λειτουργούν Καλλιτεχνικά Σχολεία σας αποστέλλουμε πίνακα με τα λειτουργικά κενά του […]