Οδηγίες για Αναπληρωτές 1/11/2024

Παρακαλούνται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν προσληφθεί στην υπηρεσία μας να συμπληρώσουν το δελτίο απογραφής και να μας το αποστείλουν έως την Δευτέρα 04/11/2024στο anaplirotes@dide.ioa.sch.gr .

Η δήλωση προτίμησης από τους αναπληρωτές θα πραγματοποιηθεί αύριο Δευτέρα 04/11/2024 και η απόφαση τοποθέτησης θα έρθει με sms και θα ανακοινωθεί και στη σελίδα μας την Τρίτη  5/11/2024.

Οι αναπληρωτές θα παρουσιαστούν στα σχολεία Τετάρτη  06/11 ή Πέμπτη  07/11/2024.

Προσοχή στην επιλογή του κατάλληλου δελτίου απογραφής προς συμπλήρωση από τα παρακάτω:

Σε περίπτωση άρνησης πρόσληψης παρακαλείστε να συμπληρώσετε μια υπεύθυνη δήλωση για την μη αποδοχή και να την αποστείλετε ηλεκτρονικά στο ίδιο e-mail.

Τα δικαιολογητικά τα οποία θα πρέπει να προσκομίσετε την πρώτη μέρα ανάληψης υπηρεσίας στο σχολείο κύριας τοποθέτησης είναι τα εξής:

  • φωτοτυπία ταυτότητας
  • φωτοτυπία πτυχίου
  • πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης ( για τους έγγαμους με τέκνα) (σε περίπτωση που τα τέκνα φοιτούν να επισυναφθεί και βεβαίωση φοίτησης)
  • πιστοποιητικό στρατολογίας
  • πρόσφατη πρωτότυπη ιατρική βεβαίωση από παθολόγο και ψυχίατρο ( στην οποία πρέπει να αναγράφεται ότι είναι ικανός για εκπαιδευτικό έργο)
  • ΑΦΜ είτε από την πρώτη σελίδα του ΤΑΧΙS με τα προσωπικά στοιχεία είτε με βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ
  • Βεβαίωση απογραφής άμεσα ασφαλισμένου ( μπορεί να βγει από το e-efka)
  • φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου τραπέζης (Εθνικής) όπου ο εκπαιδευτικός θα είναι ο πρώτος δικαιούχος
  • πιστοποιητικό πολυτέκνων ( εφόσον υπάρχει)
  • πιστοποιητικό αναπηρίας ( εφόσον υπάρχει)
  • φωτοτυπία μεταπτυχιακού/διδακτορικού ( συνοδεύεται από αίτηση την οποία θα δώσει το σχολείο στους εκπαιδευτικούς)
  • φωτοτυπίες προϋπηρεσιών από προηγούμενες χρονιές  που δεν έχουν περαστεί στον ΟΠΣΥΔ καθώς και την προϋπηρεσία 2023-2024 (συνοδεύεται από αίτηση την οποία θα δώσει το σχολείο στους εκπαιδευτικούς)
  • συγκεντρωτική ενσήμων σε περίπτωση που υπάρχει προϋπηρεσία ( μπορεί να βγει από το e-efka)

Σας επισημαίνουμε ότι με την κατάθεση των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή και την ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο MySchool από τον Διευθυντή/Προϊστάμενος, ενεργοποιείται η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης. Οι αναπληρωτές θα πρέπει να εισέλθουν στο anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση. Απαιτείται πρόσβαση στο Διαδίκτυο από φορητή ή σταθερή συσκευή.

Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30 της εκάστοτε ημέρας που έχει οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες ενημέρωσης στα πληροφοριακά συστήματα ΕΡΓΑΝΗ και Διαύγεια.
Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές που δύνανται να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση μέσω του anaplirotes.gov.gr θα πρέπει να έχουν αποδεχτεί τη σύμβασή τους μέχρι τις 14:59 της ίδια μέρας που παρουσιάζονται στα σχολεία.
Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα.

Για οποιαδήποτε απορία ή περαιτέρω πληροφορία μπορείτε να καλέσετε στο 26510-54419 Βίκη Χατζή και 26510-54416 Κλαίρη Γιαννοπούλου-Τζένη Παππά.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία.